Přinášíme aktualizované znění pravidel pro návštěvy na Domovince. Prosím, kliknutím na nadpis, rozklikněte článek. Platnost je od 8. dubna 2021.
Přinášíme aktualizované znění pravidel pro návštěvy na Domovince. Prosím, kliknutím na nadpis, rozklikněte článek. Platnost je od 8. dubna 2021.
V pátek 26.2.2021 nás navštívila Ing. Renata Hasilová, canisterapeutka, se svými štěnaty. Cílem návštěvy bylo povzbudit klienty i pracovníky v sociálních službách v době pandemie Covid-19, která trvá již rok. Každý klient i pracovník se vypořádává s dlouhodobou zátěží různě, a i když už nám klepe jaro na dveře, opět se zvýšenými opatřeními proti pandemii se zvýšila nervozita a obava jak u klientů, tak pracovníků v sociálních službách.
Nabídka návštěvy štěnat nás rozsvítila již předem, i když ještě nebylo zcela jasno, zda se uskuteční, protože bylo třeba provést POC antigenní test u canisterapeutky. Test byl negativní a canisterapeutka bez příznaků. Huráááá!! Návštěva štěnat v zařízení mohla začít.
Nejprve štěnata rozněžnila pracovnice terénních služeb, které se právě chystaly ke klientům. Něha a radost byla v očích pracovníků viditelná, ani se nechtěly s nimi rozloučit.
Ale štěnata měla ještě jeden úkol, jít za klienty Domovinky. Ke klientům přistoupila štěnata svým vlastním způsobem, kdy se zajímala o jejich kalhoty a papuče. Po uchopení štěňat do náruče je zajímaly hladící ruce a obličej. Přístup klientů byl něžný. Tolik lásky štěnátka ani nečekala.
Pracovnice Domovinky si nenechay ujít příležitost přitulit se k chundelatým štěnátkům a pomazlit se. Jiskřičky radosti v očích byly dostatečně výmluvné.
Další štěňátka byla za klienty Denního stacionáře a integračního centra UILIS. Klientům se snažila předat radost a pohrát si s nimi. I tato radost byla pozitivní a velká nejen u klientů ale i pracovnic sociální péče.
Ráda bych poděkovala za radost, máme krásné zážitky, my pracovníci i klienti. Radostná vzpomínka na štěnátka nám bude pomáhat zvládat pandemii.
Děkujeme Renato,
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
Vzhledem k aktuální situaci a opatřením, která vstupují v platnost 1. března 2021, musíme i my reagovat.
Opatření provádíme preventivně, cílem je snížit riziko šíření infekce nových typů Koronaviru u klientů v našem zařízení.
V platnost vstupuje omezení návštěv klientů a zákaz vycházek klientů z Domovinky.
Plné znění opatření najdete v tomto dokumentu.
Město Břeclav podpořilo z dotačního programu "Fond malých sociálních projektů" v roce 2020 naši společnost.
Projekt umožnil vyměnit opotřebovaný a starý nábytek v ambulantích službách UTILIS, a zároveň doplnit potřebné pomůcky pro péči. Podpora byla ve výši 39990 Kč.Fotografie ukazují část využité podpory.
Děkujeme za podporu, J.Pěčková, ředitelka
Na základě Usnesení vlády ČR ze dne 23. prosince 2020 platí v našem zařízení zákaz návštěv od 27. prosince 2020 do odvolání.
Zákaz návštěv je preventivní opatření s cílem zmírnit riziko šíření nákazy mezi nejohroženějšími skupinami lidí.
Celý dokument vyhlašující zákaz návštěv, telefonické kontakty a další najdete v TOMTO DOKUMENTU.
Děkujeme za pochopení a i v současné situaci přejeme všem Pokojné prožití vánočních svátků, hodně spokojenosti a hlavně zdraví.
" Od pondělí 23.11.2020 jsou zcela plně obnoveny provozy na těchto střediscích:
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníků péčových služeb, kde je třeba zabezpečit nezbytnou péči u klientů v domácím prostředí a v pobytové službě, jsem dočasně přerušila poskytování preventivní služby sociálně aktivizační od 27.10.202 z důvodu přeřazení pracovníků do těchto nezbytných služeb, a to do odvolání.
O změnách v poskytování služby vás budeme informovat vedoucí služby.
Omlouvám se za vzniklou komplikaci, ale situace se vyhrotila zvýšeným počtem pracovníků v karanténě a v pracovní neschopnosti, děkuji za pochopení a přeji hodně zdraví.
Bc.Jarmila Pěčková "
ředitelka
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníka pobytové služby Domovinka jsme provedli testy na covid-19 přístrojem ichroma IIu zaměstnqanců a klientů.
Jedná se o tzv. antigenní testy, které mají 95 % spolehlivost. Bohužel se potvrdila nákaza i u některých klientů, vzniklou situaci budeme řešit s hygienickou stanicí.
Po dobu karantény nebude v provozu odlehčovací služba ambulantní, po dobu karantény nebudeme přijímat nové klienty do zařízení.
U některých klientů byli ošetřující lékaři již v týdnu a neshledali důvod k izolaci či testování.
O zdravotním stavu vašich příbuznách vám předá informace zdravotní sestra - 519315137, zároveň prosíme o strpení, pokud telefon hned nezvedneme.
Děkujeme za pochopení a držte nám všem klientům i pracovníkům palce.
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
736 489 606, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 u pracovníků terénních služeb, tj. pečovatelská služba a osobní asitence jsme nuceni omezit poskytování těchto služeb.
Zajistíme nezbytnou péči u klientů, kteří jsou sami, u klientů, kde je rodina prosíme o spolupráci po dobu sníženého počtu pracovníků.
O změnách v poskytování péče vás informuje a bude informovat vedoucí nebo sociální pracovnice.
I když pracovníci používají ochranné pomůcky, sledujte prosím stav svých příbuzných.
Omlouvám se za vzniklou komplikaci, ale situace se zhoršila nyní koncem týdne, a se zbývajícími pracovnicemi nemůžeme zajistit péči u všech klientů, děkuji za pochopení."
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
736 489 606, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Děkujeme zaměstnancům společnosti OMEGA PHARMA a.s. v Brně za finanční
dar ve výši 136 000 Kč, jsme moc rádi, že i v tak nelehké době pomáhají jiným.
Mnohokrát děkujeme, zaměstnanci REMEDIA PLUS z.ú. Břeclav
Opatření ze dne 19.10.2020 , Platnost opatření od 19.10.2020
Uzavření provozu denního stacionáře
Vzhledem k výskytu onemocnění Covid-19 ve škole a u pracovníků stacionáře je do odvolání
provoz uzavřen.
Situaci budeme řešit s hygienickou stanicí, a budeme vás průběžně informovat o možnosti otevření
aspoň jednoho či dvou oddělení.
Prostory Denního stacionáře Utilis jsme dezinfikovaly přístrojem, již 10. a 17. října 2020 z důvodu
nahlášení onemocnění chřipkou zaměstnanci.
Projevy u našich pracovníků byly jako u chřipky - bolest hlavy, rýma a kašel. Některé zaměstnance
ošetřující lékař neposlal na testy, ale jsou stále na pracovní neschopnosti. Prosím sledujte stav svých
dětí.
Omlouvám se za vzniklou komplikaci, ale situace se během víkendu zhoršila jak u našich
pracovníků, tak ve škole Herbenova se kterou úzce spolupracujeme.
Vedoucí služby Bc. Petra Šperková vás bude informovat o vývoji a otevření oddělení denního
stacionáře.
Děkuji za pochopení
Bc. Jarmila Pěčková, ředitelka ústavu
736 489 606, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vzhledem k vysoké nemocnosti pracovníků v sociálních službách a ošetřování člena rodiny, jsme po diskusi a hledání řešení, nuceni omezit poskytování péče v Denním stacionáři UTILIS od 15.10.2020 do odvolání následovně:
• dovoz a odvoz dětí do stacionáře bude zajištěn u klientů, kde jsou rodiče v zaměstnání,
• péče u dětí bude poskytována i nadále,
V případě, že se vás týká omezení svozu vašeho dítěte a máte jiné vážné rodinné důvody, prosím kontaktujte nás.